ניאגרות משמות מותג שונים מחייבות רכישת חלקים תואמים

שמות המותג רק הולכים ומתרבים:

אם בישראל של לפני מספר עשורים יכולנו למצוא רק מספר מצומצם של שמות מותג של ניאגרות, הרי שהיום התמונה שונה לחלוטין. חנויות, עסקים וחברות שונים בכל רחבי ישראל שמתמחים בתחום של מוצרי אמבט מציעים למכירה סוגים שונים של ניאגרות כשיש היום הרבה יותר שמות מותג מאשר הכרנו בעבר.

דבר זה מצביע על כך שנדרשת כמות גדולה של חלקים לניאגרות מכל סוג ותחת כל שם מותג שנמכר היום במדינת ישראל. כלומר, גשר לניאגרה סמויה של חברת גרואה – GROHE או למשל גומיות לחיבור אסלה תלויה מכל סוג שהוא, חייבים להיות בנמצא כדי שניתן יהיה לקנות אותם במהרה ולתקן כל דגם.            תיקון ניאגרה פלסאון אסלה תלויה

כל חברה מייצרת ניאגרה עם חלקים בצורות שונות:

מאחר ומדובר על תחרות גדולה בתחום הזה של ניאגרות, אנו יכולים לראות כיצד יצרנים שונים בעולם מציעים דגמים שונים של ניאגרות ברמות מורכבות שונות ובאיכויות שונות. עבור מי שמעוניין לתקן את הניאגרה שלו (עצמאית או ע"י בעל מקצוע), הרי שיש שוני בין ניאגרה של פלסאון – PLASSON המיוצרת בישראל ובין גבריט – GEBERIT.

ברגע שניגשים לניאגרה מסוימת ורוצים לתקן בצורה רצינית ומלאה, מבינים עד כמה יש שוני בין חלקיה של ניאגרה של חברת ג'ומו – JOMO ובין חלקיה של ניאגרה של חברת וייסה – WISA. כך מנגנון פעמון לניאגרה סמויה וייגה – Viega יכול להיות שונה מזה של ניאגרה אחרת, וחשוב לקנות כל חלק ממקום שמציע את החלקים הנכונים.

הצורך למצוא חלק שבאמת יעשה את העבודה:

ניאגרות משמות מותג שונים מחייבות רכישת חלקים תואמים
מנגנון ניאגרה סמויה

אין ספק שרק תיקון מלא של ניאגרה מכל סוג שהוא, הוא זה שיספק את בעל הנכס או כל מי שעושה שימוש בניאגרה במהלך מגוריו במקום מסוים או במהלך עבודה במקום עבודה כלשהו. מציאת חלק שבאמת יתאים לניאגרה ויאפשר תיקון מלא שלה, היא כזו שיכולה להתבצע רק אם מחפשים חלקים לניאגרה במקום שבו יש כל חלק שצריכים.

ניאגרות משמות מותג שונים מחייבות רכישת חלקים תואמים

הצורך למצוא את החלק שיאפשר תיקון מלא הוא כזה שמדגיש עד כמה בעל מקצוע איכותי לא יעשה טעויות ולא ינסה למצוא פתרונות לא מקצועיים לתיקון כל ניאגרה. כך, כדי לתקן ניאגרה סניט – SANIT או כדי לתקן מנוף הפעלה לניאגרה, יש למצוא חלקים מתאימים ולראות כיצד הניאגרה מאפשרת לכל אחד לעשות בה שימוש נוח.

חברת OLi אוליבר
ייעוץ בוואטסאפ